Lek och bus

Igår eftermiddag var vi ute på planen här utanför så Aphrael skulle få springa av sig lite och lyckan var total då grannen kommer ut med sin lilla labbevalp på 5 månader det var fullt ös medvetslös som gällde.
Båda hundarna var helt vilda och lekte jättefint tillsammans.
Självklart glömde jag kameran men jag försökte ta några bilder med mobilen som blev så suddiga att dom inte går att använda, nästa gång ska jag komma ihåg kameran.

På kvällen verkade Aphrael loj och vi trodde hon var trött efter leken bara, men rätt som det är kräks hon ganska mycket i sängen, och vill inte ha någon mat.
Hon bara sov och ville inte ens gå ut så jag fick tvinga ut henne på kvälls kissning, blev bara utanför dörren, sen gick hon in och la sig igen.
Idag är hon sig själv igen så jag undrar vad hon hittade att äta ute igår något som inte var så nyttigt för en liten kelpie, skönt är att jag jobbar natt och kväll denna vecka så hon inte behöver vara själv ifall det skulle vara något allvarligt med henne, men det tror jag inte.



Aphrael tittar på topdog med matte,
och på kvällen låg hon och sov på Andreas efter att hon kräkts:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0