Första dagen...

På dagis för mattes bebis och det har gått jättebra, hon såg lite funderande ut när jag gick i morse men det tog inte många minuter efter att jag gått som hon anpassade sig och accepterade läget.
Dock hände det en olycka när vi skulle hämta henne, hon var lycklig och uppspelt så det blev en liten pöl på golvet, bara att torka upp inget mer med det.
Nu är hon dock utslagen och ligger i sängen och sover sött och kommer nog fortsätta med det ett bra tag till.
Det känns jättebra att det gick bra och att Aphrael inte mådde dåligt av att vara på dagis för då behöver jag aldrig oroa mig över hur jag ska lösa det med hundvakt när både jag och Andreas jobbar om dagarna.
Nu ska vi försöka klura ut nån middag här hemma och sen bara mysa resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0