Aphrael = 08...

Jo så kan man nog kalla det, matte sökte ett timmjobb i sthlm och fick 60% istället, så nu bor vi mer eller mindre i sthlm hos Andreas.
Ska försöka hitta en egen lägenhet om jag kan få mer än 60 % för det blir ju tyvärr inte så mycket att vi har råd att bo själva jag och frökenbus.
Tur är det iaf att jag nästan kan bestämma själv vilka tider jag vill jobba så det blir mycket kvällar och nätter då Aphrael kan vara hemma med Andreas, hon kan iof vara med honom på jobbet om dagarna då vi båda jobbar dag, men hon tycker nog det är skönare att vara hemma.
Just nu ligger hon hopkurad på kuddarna i sängen och sover efter en promenad i snöblandat regn vilket hon inte uppskattade alls, hon försökte vända och gå in igen då vi kom utan för dörren.
Dessutom fäller hon som skjutton just nu, kan borsta henne hur mycket som helst utan att det blir mindre så en timme efter man damsugat ser det ut som vi har en brun heltäckningsmatta i hela lägenheten.
Annars händer det inte så mycket för oss just nu, har hittat var Tyresöbrukshundsklubb ligger så jag ska ta och kolla om dom har några kurser som vi kan gå, och förhoppningsvis träffa lite roliga kompisar hon kan leka med.
Sen ska jag ta med mig Aphrael till stan nån dag och kolla om vi kan hitta till himmelska hundar, och se vad det är för något.
Nu ska vi ta och gå och köpa hundmat så frökenbus slipper svälta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0