Nysjön

I fredags var jag , Aphrael och pappa upp till sommarstugan där brorsan och Madde med hundar var över helgen, Nomi och Aphrael busade sig trötta som vanligt, dragkamp och lek, dom hann även gräva en fin lervälling bakom stugan mindra bra men hundarna var nöjda iaf.
Annars så händer det inte mycket här i dalarna, jag har hunnit bli ett år äldre och volontär jobbar på brukhundsklubben ibland, vilket är roligt man träffar nya människor och det finns en på klyubben somhar en svart kelpie så den måste vi undersöka närmare:)
Varje dag går jag och aphrael runt ellljusspåret så vi (läs matte) börjar få kondis nu oxå, Aphrael tycker det är jätte skönt, att få springa och bada i alla blöthål längs spåret.

Nu den 17 Maj ska vi på hundutställning i Gävle och den 23 Maj är det utställning i sundsvall,  svenska kelpie klubben som håller i den och dommaren är från australien så lite nervöst kommer det ju bli, men så roligt, mer rättvis bedömning kan man ju knappast få:)
Så Arvid då får du ta med dig din familj och komma och hejja på oss, be husse maila ( [email protected]) så skickar jag över mitt mobilnummer;)


     
Den där träbänken i bakgrunden på bilderna,
finns inte mer det var 2 vovvar som sprang in i den och den håll inte för det


Busiga vovvar som tycks ha hur mycket energi som helst





Kommentarer
Postat av: Johan

Självklart kommer vi och tittar. Har dessutom sett att jag inte jobbar den helgen, så det borde inte vara några problem. Mail med mobilnummer kommer.

2009-05-05 @ 23:30:49
Postat av: Veronica

Härligt härligt, Va roligt att få träffa er:)

Ta med arvid oxå få se hur snygg ha är i verkligheten:)

Låter bra det, mailar tillbaka mitt nummer oxå när jag kommer hem och kan läsa mailen.

2009-05-11 @ 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0