När jag ändå håller på...

Kan jag ju för er som inte har Hundsport passa på att lägga upp yttligare länkar till hundnyttiga sidor inför semestern;
För er som är intresserade av kurser och föreläsningar i sommar finns hundenshus (Gbg,sthlm, uppsala och sundsvall)
Sen finns det hunden i varda´n (Emmaboda, småland) som har lite av varje för dig och din hund.
I tomelilla finns hundens som har hundkurser av alla de möjliga slag, har du vägarna förbi Staffnastorp kan du ju ta med hunden på en fika hos hand med hund AB I västerbotten kan du åka hundspann, och i sveriges vackra huvudstad kan du fika på himmelska hundar shoppa loss på min absoluta favorit butik för hundar modern dog eller small to big som även sägs ha cafe men jag har inte varit där så jag vet inte.
I Bohuslän hittar man Alfa hund center och vill du roa dig med jaktträning under din semester finns hund o jakt utanför helsingborg och i Grytan finns jaktakademin som har kurser för den jakt intresserade, kanske har du en hund du funderar på att jaga vildsvin med? besök isf Fredskogs hundcenter dock hade sidan mycket dålig information om vilken ord dom finns på och ingen som svarar då jag ringde.
I Löddeköping kan du prova på agillity, rallylydnad eller kanske flyball, på aktivhund hittar du information om var tex hundbaden finns och tips på lite andra aktiviteter, i övrigt kan du alltid kolla på kommunernas sidor för att hitta strövområden och annan info för dig och din hund, finns inte informationen du söker på kommunens sida ring och fråga dom.

Sen vill jag lägga till en egen länk  Europas hundskola, där dom har kurser och läger bla i falun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0