Lite Reklam

Läste i Hundsport 6/2009 som iof kom för snart en månad sedan, men jag har inte haft tid tidigare.
Hur som helst så var det 2 st artiklar om Camping för hundar bla: Södra näs har inte hunnit kolla genom sidan riktigt men jag gillade verkligen vad det stod i HS, och under rubriken aktiviteter hittar man hundakriviteterna är det hur det ser ut så kan det bli mitt och Aphraels semester resemål nästa sommar:)
Den andra artikeln handlade om en camping utanför Kristianstad vid helge å och den verkar vara lika härlig den.
Ville bara göra er uppmärksamma på detta då jag själv tycker det är jätteskoj att hunden blir mer och mer "accepterade" och på så sätt blir det lättare för oss hundägare att ta med våra fyrfotade familjemedlemmar på semestern.
Själv har jag ju haft en jäkla tur som har kunnat ha med mig Aphrael vart jag än åker och att alla som träffar henne blir förälskade vid första ögonkastet trots att hon många gånger skäller ut dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0