Saknat matte...

Jo jag var ju i Sthlm i helgen, hade det jätte bra på alla sätt, men fick mess av Ronnie på fredag kväll där det stod att Aphrael saknar matte, min bebi, synd att hon inte kunde följa med. Närjag kom hem igår var Aphrael med, hon satt i bilen och väntade, så när jag öppnade bakluckan och buren hade jag ett stycke kelpie som gjorde allt i sin makt för att klättra upp påmig, men hon fick bara upp framtassarna på mina axlar sen var det pusskalas utan dess like, så jag tror nog att hon saknat matte lite iag:)
Undra då hur hon reagerar då jag nu på måndag åker till Danmark på utbildning och blir borta i 5 dagar, hur ska jag klara mig utan min bebis så länge?
PÅ torsdag ska vi iaf iväg och ta blodprov för att se om Aphrael har bildat tillräckligt med antikroppar mot rabies, tror dock inte damen kommer uppskatta det speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0