Extra julklappar...

Andreas har varit och köpt något jag vill ha, fick dem tom inslagan :)
Aphrael är inte lika nöjd för hon vill vara ute och leka med killarna istället för att ligga och mysa med sin matte.



Kan ni gissa vad det är?



Hundcoachen säsong 1 & 2, så nu ska jag och Aphrael mysa i soffan ;)

Ska jag skvallra att Aphrael skällde ut Fredrik (hundcoachen) då vi träffade honom för några veckor sedan, men han tyckte det är bättre hon är reserverad än att hon älskar allt och alla, han var super trevlig, riktigt roligt att träffa honom :)


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hos oss är det jag som slår in de flesta julklapparna... fast nästa år så har jag lärt mig (av min bror) att fastän ens fru säger att "vi köper inga klappar åt varandra" så betyder det: jag kommer att köpa ett Wii åt dig så får du stå med lång näsa för att du inte köpte något åt mig! ;-P

2009-12-30 @ 18:24:02
URL: http://arctickelpie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0