Flyttlasset har gått

Ja som sagt igår gick flyttlasset ner till falun, känns helt ok men samtidigt lite konstigt att veta att jag aldrig mer kommer åka upp till huset i östersund.
Just nu väntar jag och Aphrael på svar på en lägenhet vi tittat på, så jag hoppas verkligen vi får den.
Aphrael är med mamma och pappa till stugan idag så jag är helt själv hemma och har sökt jobb, medans mattes bebis är ute och springer å leker:)
Nu ska jag ta och fixa kort som ska skrivas ut och ramas in på ahprael, dessa 5 kort ska in i ramen....

          
Dessa 4 är helt klart att ska framkallas,
men sen har jag 3 st som jag inte vet vilken jag ska ha

 eller  eller  vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men va det inte klart redan med lägenheten?

Jag tycker första bilden föresten :-)

kram

2009-04-20 @ 16:34:55
URL: http://vilseisundsvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blev den i mitten, jo jag trodde det, men nu ska kopparstaden godkänna så vi får väl se hur det går.

Allt verkar ju gå åt skogen så vi får väl se:(

2009-04-20 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0