Morr...

Idag när jag vaknade, har jobbat natt, sitter Aphrael i sin bur hon var lös då jag gick och la mig halv 8 imorse, när jag sedan kommer ut i hallen och möter maken i dörren så frågar jag varför han stängtin henne.
Det visade sig att Aphrael hade roat sig med att tugga sönder madrassen till hundbädden samt hörnet på hallmattan, Odjur hon har ju inte direkt tuggat på något innan, så för att vara ärlig så gick jag mest och väntade på att hon skulle börjamed det isamband med att hon bytte tänder, men det kom nu ist. Hittills har hon tuggat sönder mitt täcke+påslakan, ett litet hål mitt på, hörnet av överkastet och nu hallmattan och madrassen till hundbädden, så egentligen så har jag klarat migt bra om jag gämför med dom andra 2 monstren vi har, Ikaroz tuggade i sig en byrå och mina bröllopsskor när han var liten och Zacke gav sig på interiören i hallen, lister och golvvärmen samt en köks stol. Så jag måste säga att änså länge så har Aphrael skött sig riktigt bra.... Hoppas nu bara att det inte finns något mer som hon anser smaka extra gott.

Nej nu ska jag ta och göra lite nytta, ska bla lägga ett valpspår åt Aphrael och damsuga, vi har en ryamatta av hundhår på golvet, zacke fäller massor just nu:( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0