Monstervalpen attakerar igen

Visst är det charmigt med hundvalpar, inte just nu kan jag lova, Har ju jobbat natt och lägger mig och sover när jag kommer hem, 3 timmar senare vaknar jag av att nån försöker dra av mig täcket, kollar upp och upptäcker att nere i fotändan står en överlycklig valp och viftar på svansen och hela sängen är full av stoppning från mitt täcke!!!
Gissa om jag var imponerad, klev upp och stoppade in den lilla marodören i sin bur och lägger mig och sover igen.

Hinner inte mer än kliva upp, gå ut med henne och ska precis dricka kaffe då kommer vilden i fullfart med min sko i munnen, Hon är så charmig just nu, eller inte...Tur att det går över.

På fredag åker jag och Aphrael till Dalarna, ska sova hos Gina och Giza sen på lördag så ska vi till valbo BK på hundutställning med våra små marodörer, Hoppas det går bra denna gång med:)

Just ja fick ju korten från Jonssons idag oxå från utställningen i Rättvik, jag blev jätte glad tills jag öppnade kuvertet och ser att korten inte alls är bra, dålig ljussättning och ser allmänt amatörmässiga ut, skulle kunna ta bättre bilder själv och framkalla för en 10 del av priset, är så sjukt besviken, ska ringa och klaga men ska trots att bilderna var dåliga behålla en, det var ju ändå första utställningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0