Fin puts...

Idag har vi verkligen varit lata här hemma, de enda anstängande som jag gjort idag är att varit på körskolan och sen på kontoret och kollat shemat, då procenten inte stämde, veti fan vad jag hade druckit när jag gjorde schmat.
Aphrael fick följa med och göra husse sällskap medans han skjutsade runt mig.
Men ikväll efter långprommenaden så ska Aphrael få en omgång i duchen, klippa klor och göra rent öronen, så hon är fit for fight på lördag då vi ska på utställning, skulle ha duchat henne igåt egentligen eftersom pälsen blir finast om dom duchar 3 dagar innan, men gårdagen gick ju inte riktigt enligt mina planer.

Men nu ska jag gå och packa så allt är klart när vi ska åka imorgon, jag ska ju köra halkbanan innan oxå, så då är det skönt om jag slipper stressa ihjäl mig för att vi ska komma iväg i tid, och Aphraels bur har inte heller kommit så jag är grymt missnöjd med grand-pix just nu, dom lovade att jag skulle ha den redan igår ju, ska ringa och gnälla imorgon och hoppas verkligen att den kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0