Allt på en gång

Fick brev från studiefrämjandet idag angående en valpkurs som jag sökte innan jag ens hämtat henne, brukar ju vara sån kö till valpkurserna. Hursom helst så fick jag via mail en bekräftelse att jag kommit med i maj, sen har jag inte hört något mer så jag har minst sagt varit lite sur och besviken på östersunds BK, men idag kom ialla fall inbjudan till kursen, bättre sent än aldrig, i bervet ber dom om ursäkt att kursen blivit fördröjd, men en av instruktörerna hade pga personliga skäl inte kunnat ha kursen tidigare, så nu börjar jaag och Aphrael valp/unghundskurs den 18 september, den 19 åker jag till Turkiet en vecka på välbehövd semester, med dåligt samvete för att jag kommer missa ett kurstillfälle.

Idag har jag ringt till grand-prix för utställningsburen och tillbehören som jag beställde den 18 augusti har förtfarande inte kommit, leverans tiden ska vara 2-3 arbetsdagar, det visade sig att tryckeriet har semester så dom har inte kunnat trycka Aphraels namn på buröverdraget, dom skulle iaf skicka buren och alla tillbehören (inte buröverdraget) på måndag så har jag varorna på onsdag eller torsdag, så nu hinner jag iaf få buren innan utställningen den 13 september.

Sen har jag även ringt till Hundstudion, JO-foto i skärholmenför fotona från utställningen i Rättvik den 17 augusti har heller inte kommit det skulle ta 2 veckor, men domhar jag inte fått tag på så jag lämnade ett medelande på telefonsvararen, hoppas dom ringer upp idag.

Nu ska jag ringa vidare,till östersundsdjursjikhus denna gång och fråga ut dom om rabies vaccinationen och vaccinationen mot inälvsparasiter som Aphrael fick den 26 Augusti, kommer nämligen inte ihåg vad domsa allt, men jag vet att hon ska ha nästa rabies spruta tre veckor efter den första...

Sen måste jag sätta mig med körkorts teorin, har ju tid för teoriprov och uppkörning, men när det är tänker jag inte berätta, men det ska bli skönt när jag inte längre behöver förlita mig på att Ronnie kan skjutsa på div utställingar och annat.


Kommentarer
Postat av: Johan

Ville bara säga tack, det är tack vare såna som dig som jag har kvar jobbet :) Fortsätt ringa bara :)

2008-09-06 @ 08:11:31
URL: http://www.nordsten.blogspot.com/
Postat av: veronica

Vad jobbar då du med, telefonnist av nått slag antar jag.

2008-09-06 @ 20:15:14
Postat av: Johan

TeliaSoneras driftledning (övervakning av mobilnätet) Så ring mycket med mobilen så får jag bra bonus :)

2008-09-07 @ 12:37:10
URL: http://www.nordsten.blogspot.com/
Postat av: Diana

Hej tjejen! Det låter som att du har mycket att göra, ville bara önska dig lycka till med teorin+uppkörning.. eller man kanske inte får det? Jag helgarderar och säger spark i baken också :)

Kram

2008-09-09 @ 10:38:01
Postat av: veronica

Hej Gumman,

Tack så mycket för lyckönskningen, känns som att jag behöver det:)

Kram

2008-09-09 @ 15:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0