Morr...

Skulle ju ha varit på hundkurs idag, men jag blev tvungen att ringa och säga att vi inte skulle komma, har ju lyckats ställa till det ordentligt för mig, gjort illa foten, så jag kan inte gå, haltar runt och svär mest hela tiden för att jag inte kan göra det jag vill och brukar.
Tyckte att vi skulle åka till kursen iaf, bara svänga förbi Akuten och kräva kryckor så jag kunde träna med Aphrael, men där sa Ronnie ett bestämt Nej, orättvist, det är ju kurserna som jag längtar till hela veckan.

Så nu ska jag snällt åka till Akuten, fick tid kl 14:40, och då ska dom få fixa mig så jag kan gå igen, lite voltaren eller nått så kanske jag åtminstonne kan gå ut med hundarna igen iaf, som det är nu så går jag ut på bron, släpper Ikaroz och Aphrael så får dom göra ifrån sig på egen hand.
Kan tillägga att Aphrael tycker att matte är bra tråkig just nu som inte vill leka eller gå tillskogen:(

Nej nu har jag gnällt klart för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0