Ingen hundkurs

Blev ingen hundkurs idag, då jag fortfarande har ont och inte gärna vill överbelasta min stackars fot, och på söndag lär det ju inte heller bli någon efter som jag jobbar natt i helgen, fan va tråkigt det är när man missar massa pga att man gör sig illa och inte går till läkren itid:(

Ronnie ringde nyss, han är ute och går med Aphrael och ut ur skogen kommer en grävling, Aphrael blir skogstokig och morrar och skäller så tre meter från dom tvär vänder grävlingen och Aphrael står och morrar mot det håll grävlingen försvann.
Och så här vill folk bo? med vilda djur som smyger runt husen är väl bara att vänta på att vargen kommer och smyger förbi oxå, björn har vi ju redan haft, rävar som snor leksaker och skor om man har dom ute, och nu grävling....Nej dax att flytta till betongdjungeln ist...

Nu ska jag gör ordning mat åt hundarna sen blir det filmmys med Aphrael i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0