Massage och mirrors

Hundmassage idag, skönt tyckete Aphrael även om hon hade lite svårt att koppla av och bara njuta av den, men det var ju så mycket kompisar där, och sen blev hon väldigt betuttad i en goldenhane, och inte fick hon leka med honom heller, men pussas lite hann dom med...
Då Aphrael egentligen är för ungför att få massage så lär jag mig bara hur på henne och så får jag prova massera kursledarens hundar, men lite massage är ju inte skadligt innan dom vuxit klart, så lite masserad får hon bli iaf.
Men hon är så duktig, när jag säger åt henne sitt och stanna då jag ska massera min provhund så sigtter hon snällt och tittar på utan att flytta sig en millimeter.

när vi kom hem igen så busade hon somvanligt med zacke en stund sen kom hon till oss och lade sig till rätta i soffan på rygg med huvudet på kudden och där satt/låg hon tills filmen var slut, hon såg bra rolig ut.
Nu ska matte och Aphrael gå ut på kvällsprommenad sen är et sove dax här i norr.

   
Bus och sen halvsova till mirrors, matte är lika trött hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0