Sovmorgon...

Japp idag fick jag riktig sovmorgon, när jag vaknade vid 9:30 låg Aphrael fortfarande och sov!!!
Men hon vaknade då jag började röra mig, så då var det dax att gå ut och kissa fröken och sedan ge alla hundar mat.
Efter maten var det dax för lite lek och bus ute i värmen, alldeles för varmt för att göra några direkta ansträngningar.
men det tyckte inte vilddjuret som for som en mesil fram och tillbaka.
Nu ska jag snart iväg och jobba, sen ikväll när det inte är lika varmt blir det en skogspromenad innan hundarna får kvällsmat.
Just nu ligger fröken bus utslagen under köksbordet och sover, dom är ju bara för söta när dom sover gott:)

   

Bus, mys och lite vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0