Äntligen ledig...

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men jag har inte orkat då jag jobbat, jobbat och jobbat lite till, men nu är jag ledig tills på fredag.

Här har det inte hänt så mycket, i lördagsvar vi på bröllop och Aphrael och Ikaroz var medoch satt i bilen, det blev mycket springande in och ut för att kolla så hundarna hade det bra.
Dom charmade nästan alla bröllopsgäster, Ikaroz var överlycklig han älskar uppmärksamheten, Aphrael var lite skeptisk i början men vande sig snart och viftadeglatt på svansen åt alla som ville klappa och pussa henne.
Specielt förtjust belv hon i en liten kille på 11/2- 2 år som kom tultandes och ville klappa med pappa hack i häl.

Annars så har det rullat på i vanlig ordning med skogspromenader, lek och mys, Zacke och Aphrael fortsätter sina försök att riva huset och möblera om. Dessutom har vi fått nya morgonrutiner som innebär att jag får sova fram till 8 istället för halv 7 -7 tiden, vilket jag uppskattar massor.
I veckan ska vi även iväg och få 12 veckors vaccinationen och nu ska jag ta och klippa klorna på frökenbus, hoppas det går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0