Allt går bra:)

Nu har Aphrael bott hos oss i 5 dagar, hon blir tryggare och tryggare för varje dag som går, hon och Zacke leker som dårar tillsammans, Ikaroz är lite mer reserverad och försiktig och vaktar fröken då hon och Zacke leker så inte Zacke är för hårdhänt då kommer Ikaroz och morrar åt honom.
Sen så fortsätter Aphrael och Zacke leka som om inget hänt, så allt går super bra:)
Men det som chockade mig mest var första morgonen när vi vaknade av att Aphrael stod i sängen och pussade och tvättade mig, min första tanke då var hur i h*lvete kom hon upp i sängen!?
Hon är ju bara 10,5 vecka och inte större än en katt, men jäklar vad hon kan hoppa, smidig och spenstig som få.

Det blir lite olyckor på köksmattan på nätterna, men annars så visar hon tydligt att hon vill ut. Aphrael är oftast lös men på morgonen och kvällarna tar jag på koppel, hon går oväntat fint i koppel även om hon inte gillar att man tar på henne det, men när det väl är på så bryr hon sig inte om kopplet.

   
Lite ögongodis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0