Tisdag

Idag har vi tagit det lugnt, då matte är lite hängig idag, men en skogsprommenad har vi orkat med iaf, fast det var bara jag, Ikaroz och Aphrael som gick ut, husse har besök, så dom har hållit på att fixa och dona i gäststugan.
Ikaroz och Aphrael hade det riktig mysig i skogen och fick springa sig trötta eller less åtminstone, Ikaroz försökte få igång Aphrael att leka men hon tyckte att han var stor och läskig när han kom mot henne och studsade och busade, men lite senare var det ombytta roller, men då ville inte Ikaroz längre, han har sträckt sig så han har ont i bogen och haltar, jag trodde det hade gått över då han inte haltat på 2 dagar, men när vi var på väg hem igen såg jag att han haltade:(
Aphrael har varit vildare än vanlig idag, inte kunnat vara still nån längre stund, men efter skogsprommenaden tvär deckade hon och sov i en timme, sen var det fullt ös medvetslös igen;)


   
    
   
     

Skönt väder och nöjda hundar vad mer kan man begära, fast jag hade gärna varit utan all jäkla mygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0