Fullt upp

Dålig uppdatering här, men det är full fart hela dagarna, har inte ens hunnit lägga in bilderna från kameran till datorn, men dom kommer, den som väntar på något gott....
Aphrael mår iaf toppen hon leker, busar och är ute mest hela dagarn, men hon har oxå lärt sig tugga på mattes skor, vilket matte INTE tycker om, antagligen kliar det väl i tänderna men hon har ju massor av tuggsaker och tugga på så mina skor kan väl få vara ifred.

En snabb samanfattning av vad som hänt här den senaste veckan.
I tisdags var vi på 85 års kalas, pch Aphrael charmade alla gästerna och skällde bara ut 2 personer, hon har blivit så mycket bättre på att inte skälla, doch har hon väldigt svårt för vår granne då han stammar, men hon vänjer sig nog med det oxå.
Sen har vi som vanligt varit ute i skogen och prommenerat, och hundarna har badat i tjärnen, svärmor och hennes jack russel var med en dag oxå, och då passade Zacke på att hoppa i tjärnen och sedan med full fart flyga upp i svärmors knä, gissa och hon blev genom blöt och jag skrattade så tårarna rann, Ronnie hann inte fåfram kameran, men tog kort strax där efter. 
Igår drog Ronnie och svåger ut till hårkan för att tälta och fiska hela helgen och hemma lämnade dom mig med tre hundar var av 2 är mer vilda än tama, Zacke är så olycklig nu när husse är borta, han är så van att få följa med husse men inte denna gång.

Idag regnar det rejält här så det blir en mysig inne dag, vet inte riktigt var mina regnkläder har gömt sig.
Men nu måste jag ta fram damsugaren och försöka trolla bort allt zacke päls som ligger i stora högar trots att jag damsög det sissta jag gjorde innan han fick komma in från hundgården, men han fäller så mycket.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0