Julstök, sjuka barn och bus

Ja det är väl det vi har gjort här hemma,fixat och donat så nu är det julfint, och så har vi ju myst massor oxå, har ju haft kidzen här i helgen så då skulle vi baka pepparkakor, göra julbock och massor annat.
Dock var Emelie sjuk så det blev en ganska lugn helg trots allt.
När vi sen åkte till sundsvall för att lämna barnen hos sin mamma så fick Aphrael träffa Busan, deras Leonberger för första gången, lite morr och skäll blev det till all börja med, sen lekte dom så snällt, och tur var väl det när jag skulle klippa Angelica oxå, vi kom dock hem väldigt sent, men så kan det vara, annars så jobbar jag mest hela tiden just nu, så Aphrael har fått vara med husse på kontoret (ett litet hus på gården, där han har sin dator och jobbar) och där trivs hon som fisken i vattnet.
Nu ska jag göra ett ryck med maten för Marcus kommer nog snart hit.

   
Aphrael uppskattade dock myset mer än baket ;)

 
Va liten Aphrael kändes brevid Busan

   
Ikaroz är väldigt sugen på klapparna, jag bloggar och den fina julbocken på bron


Vad tar ni för valpen där i fönstret......

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men det var rackarns att du fick bild på odjuren...ja både barn och hundar :-)



Ha ha ha det var en lite tafflig julabock, men fin förstår att det inte blev mer än en.



Vi hörs!

Kram, Angelica

2008-12-11 @ 08:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0