Inte mycket...

som händer här nu inte, jag  jobbar natt och ute är det riktigt kallt och massor med snö, eller i alla fall snö upp till magen på Aphrael så hon tycker det är otäckt att kissa, stackar´n men annars så tycker alla hundar att det är jätteroligt att plöja genom drivorna så snön yr runt dom:)
Jag ocj Aphrael har iaf fått ett bekräftelse mail på att vi kommit med på allmänlydnaden, när den nu börjar, skulle tro att kursen hålls i drilleridhus, lite kallt att vara ute flera timmar annars.
Jag har även hittat nyckelring och anteckningsblock på Bamsesbollar så jag var ju bara tvungen att klicka hem dom, hoppas nu bara att dom är lika fina i verkligheten:)



Ja vad ska man säga om detta? En bedjande kelpie som vill leka:)



Min fåtölj, ja det anser fröken bus iaf vi får snällt sitta i soffan eller dela fåtöljen med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0