Gott och Blandat

Här rullar livet på som vanligt, fick brev här om dagen från Öbhk att utställningen på Östersundsbrukshundsklubb var inställd på grund av för få anmälningar, tråkigt jag som hade sett framemot att ställa Aphrael på hemma plan, men det blir kanske en annan gång.
Vi ska däremot till valbo bk den 13 september och stla ut fröken bus, så då hoppas jag det går bra för henne igen, annars så får vi ta nya tag:)
Idag har vi som vanligt varit ut på våran obligatoriska skogsprommenad och Aphrael oxh Ikaeoz har fått nya leksaker, (som zacke kantugga sönder,) dom fick en varsin mjukisdjur med pip, en igelkott och en kanin samt en aktiveringskula som ingen avdom tyckte var så rolig, men mjukisdjuren var klara vinnare iaf.

Zacke däremot var på älghunds utställning igår och fick första pris, HP och kom tvåa i konkuransen, så det var riktigt roligt då vi inte har haft så stora framgångar på utställingarmed honom.

Imorgon ska Aphrael till vetrinären och få rabies vaccination då jag hoppas kunna ställa henne på EUW som anordnas i Dublin i maj 2009, sen blir det väl förhoppningsvis även World dog show 2009 oxå, men en sak i taget nu.

Nu ska jag nog ta och hoppa i duschen imorgon väntar jobbet igen.

   

 
Visst är hon söt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0