Hemma i Dalarna igen

Eller ja vi kom till Falun för 1,5 vecka sen, Aphrael trivs bra i Falun som tur är,hon har fått varit hemma hos mamma och pappa nu en vecka medans jag jag iväg på annat.
Pappa har med sig henne ut i skogen och tycker det är så roligt att hon lyssnar så bra på honom så hon har nog blivit lite av en favorit tror jag bestämt:)

Den 16 April jobbar jag min sista dag uppe i Östersund sen flyttar vi hemöver, Aphrael kommer nog och bli kvar här hemma hos mamma och pappa när jag åker upp och jobbar mina sista pass.
Sen har jag varit och tittat på en fin takvåning som jag hoppas på att kunna tacka ja till, allt hänger på hur det går på anställningsintervjun imorgon så håll tummarna och tassarna nu så jag och Aphrael kan flytta in i den fina lägenheten:)

NU ska jag ta och klippa klorna på Aphrael kände att dom var lite långa då hon försökte äta upp mig när jag kom hem, hon hade vist saknat sin matte, och matte har saknat henne oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0