Dalarna...

Som sagt vi har varit i dalarna och haft det bra som vanligt, och Aphrael charmar alla.
Som vanligt gick resan ner bra, Aphrael har inga som helst problem med att åka tåg, hon fick besök aven 1 årig kille som ville klappa vovven, mysigt tyckte Aphrael, som mest låg och tuggade ben och hade det bra.
Hon har hunnit sova både hos min bror som var hundvakt medans jag åkte till Sthlm några dagar där köpte jag ett jätte fint halsband till henne, pärlemovitt med nitar, så nu är hon Ösd tuffaste kelpie(fast det var hon ju redan innan;))
Sen sov vi hos min kusin en natt oxå, men hennes katter var inte fullt så imponerade av hundbesöket, men Tiil (en av katterna) var iaf lite nyfiken och vågade sig fram och titta.
Aphrael trivdes som fisken i vattnet i dalarna hon, Zita och Nomi härjade satan, det var full fart mest hela tiden, men Aphrael tyckte nog att Nomi blev lite väl jobbig, hon ville ju bara leka, leka och leka och Aphrael ville sova, men roligt har dom det tillsammans iaf:)


   
Hon ser inte ut att lida precis, bara hon får följa är hon nöjd

   
Fullt ös medvetslös, det enda som gäller i skogen

   
Aphrael kan konsten att posera framför kameran;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0