Midsommarafton!

Glad Midsommar alla!

Idag åkte Ronnie, Ikaroz och Zacke till Dalarna för att fira midsommar med kompisar (både två bena och fyrbena kompisar) så jag och Aphrael har varit helt ensamma hemma sen i morse, så vi passade på att gå upp till momma och putsa hennes fönster och byta gardiner, Aphrael fick lite gott oxå.
Sen var det dax för att gå hem och städa då satt Aphrael ute på lina undertiden och tuggade på tuggben och grävde upp lite mer av gräsmattan.

Sedan när solen inte var så varm längre så tog vi och gick ut i skogen där fröken bus kunde få springa av sig lite och så tränade vi lite inkallning, vilket inte är några problem för hon har stenkoll på var jag är någonstans, vi var ute i över en timma och Aphrael fick aportera pinnar och leka av sig rejält.

I helgen ska Aphrael följa med mig och jobba, efter mycket fix och trix så lyckades vi lösa så att Ronnie kunde åka till dalarna och jag kunde ta med mig Aphrael till jobbet.
En barnvakt löste problemet med hur jag skulle kunna gå ut med Aphrael då hon jag jobbar med ligger och sover, så igår eftermiddag var det till att åka till jobbet med bur, mat och leksaker till frökenbus, då vi sak bo på jobbet hela helgen, går ju inga bussar som passar, och inte är det lätt att fixa nån som sjutsar heller, men man ska se lösningar ist för problemen så blir allt så mycket lättare.

Bilder på vilddjuret i skogen kommer senare. Bilder upplaga i nytt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0